σελφ σερβις - ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017

Δευτέρα, 6 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ICAP: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις στην ΕΚΕ το 2017

18 Σεπτεμβρίου 2018 | 14:56 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Βιομηχανία,Ε.Κ.Ε.,Επενδύσεις,Εργασία

Κατά το 62% οι εγχώριες επιχειρήσεις δαπανούν έως 200.000 ευρώ ετησίως σε προγράμματα και δράσεις ΕΚΕ, ενώ κατά το 24% επενδύουν έως 1 εκατ. ευρώ και κατά το 14% έως 5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα της ICAP.

Στο πλαίσιό της, εκτιμάται ότι τα προγράμματα ΕΚΕ κερδίζουν συνεχώς έδαφος τα τελευταία χρόνια, αλλά το ασταθές οικονομικό περιβάλλον αποτελεί τροχοπέδη για την περαιτέρω ανάπτυξή τους, μολονότι οι μεγάλες εταιρείες αναγνωρίζουν τη σημαντικότητά τους και τα κατατάσσουν αρκετά ψηλά στις προτεραιότητές του.

Χαρακτηριστικά η ΕΚΕ θεωρήθηκε «πολύ» ή «πάρα πολύ» σημαντική για το 89% των επιχειρήσεων του δείγματος, ποσοστό αυξημένο κατά 5% σε σχέση την περσινή έρευνα, ενόσω οι δύο στις τρεις επιχειρήσεις αύξησαν το 2017 τις δαπάνες τους για ενέργειες ΕΚΕ σε σχέση με το 2016.

Πάντως, οι μεγάλες εταιρείες θεωρούν ότι η ΕΚΕ δεν έχει αναπτυχθεί σε ικανοποιητικό βαθμό από το σύνολο των εγχώριων επιχειρήσεων, αφού κατά το 66% δηλώθηκε εκ μέρους τους πως η σχετική διείσδυση πρακτικών κυμαίνεται σε μέτριο επίπεδο. Μόλις κατά το 2% οι επιχειρήσεις του δείγματος θεώρησαν «πάρα πολύ μεγάλο» το βαθμό διείσδυσης τέτοιων πρακτικών μεταξύ των εγχώριων επιχειρήσεων.

Κατά την έρευνα η τρέχουσα οικονομική κατάσταση (ποσοστό απαντήσεων 22%) και το οικονομικό κόστος (20%) θεωρούνται οι βασικότεροι ανασταλτικοί παράγοντες της υλοποίησης προγραμμάτων ΕΚΕ από τις επιχειρήσεις.

σελφ σερβις (T. 486)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION