σελφ σερβις - Τhe Store: Το λιανεμπόριο επενδύει στην τεχνολογία και την instore εμπειρία

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Τhe Store: Το λιανεμπόριο επενδύει στην τεχνολογία και την instore εμπειρία

18 Ιουλίου 2019 | 15:01 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Συνέδρια

Παρουσία σημαντικών εκπροσώπων λιανεμπορικών επιχειρήσεων όλων των κλάδων, πραγματοποιήθηκε στα μέσα Μαΐου, για τρίτη χρονιά, το συνέδριο The Store, στο πλαίσιο του οποίου αναδείχθηκαν οι κυρίαρχες τάσεις που διαμορφώνουν τη μελλοντική εικόνα του φυσικού καταστήματος και του τρόπου λειτουργίας του.

O αρχιτέκτονας κ. Κωνσταντίνος Χαδιώς, εξιστορώντας την εξέλιξη των Goody’s Burger House από το 2012 μέχρι τις μέρες μας, ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο ο σύγχρονος σχεδιασμός βελτίωσε ουσιαστικά την αγοραστική εμπειρία. Από την πλευρά του ο κ. Σωτήρης Σιγάλας, γενικός διευθυντής του Εκπτωτικού Χωριού Neo Plaza Cyprus, τόνισε πως οι καταναλωτές πλέον «αγοράζουν» εμπειρίες και όχι απλώς προϊόντα, οπότε και τα εμπορικά κέντρα χρειάζεται να αξιοποιούν τους χώρους τους με τρόπο ώστε να δημιουργούν πόλους έλξης για το καταναλωτικό κοινό. Παρουσιάζοντας το επιτυχημένο concept του ERGON HOUSE, ο κ. Θωμάς Δούζης, συνιδρυτής της ERGON, αναφέρθηκε στη στρατηγική επιλογή του σχεδιασμού ενός εμπορικού χώρου, με το κέντρο βάρους στην αγοραστική εμπειρία, που είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός community space το οποίο «αναδεικνύει την ERGON ως το απόλυτο Greek food bra

O κ. Γιώργος Μακρίδης, CΕΟ, Green Break SLR, αξιοποιώντας την εμπειρία της λειτουργίας των καταστημάτων «Γρηγόρης» στη Ρουμανία, αναφέρθηκε στη σημασία της ποιοτικής και προσωπικής αλληλεπίδρασης με τους πελάτες. Η πρώτη ενότητα ολοκληρώθηκε με την ομιλία που πραγματοποίησε η αρχιτέκτων κ. Μαρίκα Μαυρολέων, εκπροσωπώντας το γραφείο The A&M Group, στο πλαίσιο της οποίας το κοινό είχε την ευκαιρία να δει εντυπωσιακά καταστήματα από διαφορετικές χώρες και καινοτόμες προσεγγίσεις στον σχεδιασμό εμπορικών χώρων, επωνυμιών όπως οι Nike, Allbirds, Glossier, Warby Parker, Uniqlo, The North Face, Vans, Nous κ.ά. Η δεύτερη ενότητα ήταν αφιερωμένη σε τεχνολογίες που αξιοποιούνται στο φυσικό κατάστημα.

Ο κ. Γιάννης Σωτηράκος, CEO της powerX.tech, τόνισε πως η τεχνολογία δημιούργησε το υπόβαθρο για μια πραγματική επανάσταση, στο πλαίσιο της οποίας, για παράδειγμα, έχουμε τη δυνατότητα, αξιοποιώντας τα smart digital objects (SDO’s) και το spatial computing, να μεταβαίνουμε από τον φυσικό στον ψηφιακό χώρο. O κ. Ιάσονας Φλουρής, προϊστάμενος τμήματος Στήριξης I-Bank Store της Εθνικής Τράπεζας, παρουσίασε τη νέα retail banking εμπειρία των i-bank stores. Με το συγκεκριμένο project επιτυγχάνεται η συγκέντρωση όλων των ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης των πελατών της τράπεζας σε έναν χώρο.

Ο κ. Γιάννης Νινιός, Real Estate and Business Development Director, GMM Global Money Managers Ltd, αναφέρθηκε στο mobile wallet, που απλοποιεί τη διαδικασία πληρωμής και μειώνει τα κόστη, ενώ παράλληλα ανταποκρίνται στην ανάγκη των καταναλωτών για ευκολία, ταχύτητα και ασφάλεια. Στην αύξηση των επενδύσεων του λιανεμπορίου στην τεχνολογία αναφέρθηκε ο κ. Χριστόφορος Μποζατζίδης, Retail Sales, Marketing & Development Director, WIND Hellas, σε πεδία από το AI και το ΙοΤ μέχρι το voice commerce και τα digital payments, ενώ παρουσίασε το παράδειγμα των Wind stores και την αξιοποίηση τεχνολογικών εφαρμογών για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας.

Κλείνοντας την ενότητα, ο κ. Σωτήρης Ανυφαντής, αρχιτέκτονας, A2 Architects αναφέρθηκε στην αξία της αρμονικής συνεργασίας του αρχιτεκτονικού γραφείου με τα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, παρουσιάζοντας τα επιτυχημένα παραδείγματα των καταστημάτων SONY, Ariana, Taf Cultivos Café, ενώ μίλησε και για την περίπτωση του ΚΕΠ της Πλατείας Βικτωρίας. Στην τρίτη και τελευταία ενότητα, ο Andre Hordagoda, συνιδρυτής της επιτυχημένης tech startup εταιρείας go instore, πραγματοποίησε επί σκηνής μια εντυπωσιακή επίδειξη του τρόπου με τον οποίο ένας καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί με το φυσικό κατάστημα σε πραγματικό χρόνο από το σπίτι του μέσω βίντεο, μια πρακτική που αυξάνει το online conversion rate στα επίπεδα του φυσικού καταστήματος, ήτοι άνω του 30%.

Η ενότητα ολοκληρώθηκε με την επί σκηνής συζήτηση, στην οποία συμμετείχαν οι κκ Διονύσης Ζήβας, συνιδρυτής της Net Spirit και Έλενα Χαϊλαζοπούλου, επικεφαλής eRetail Audit της Convert Group, από την οποία προέκυψε πως η συνέργεια μεταξύ του φυσικού και του online καταστήματος είναι απαραίτητη για την εξέλιξη του λιανεμπορίου. Τη συζήτηση συντόνισε η κ. Άντα Κιρκιλή, contect advisor της Boussias Communications.

σελφ σερβις (T. 495)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION