σελφ σερβις - ΙΕΛΚΑ: Η ποιότητα και πάλι το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΙΕΛΚΑ: Η ποιότητα και πάλι το βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών

23 Οκτωβρίου 2019 | 11:33 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Το ελληνικό κοινό επαναπροσδιορίζει τα κριτήριά του στις επιλογές αγαθών, προτάσσοντας και πάλι αυτό της ποιότητας, σύμφωνα με την τελευταία ετήσια πανελλήνια έρευνα του ΙΕΛΚΑ επί δείγματος 2.000 αγοραστών από σούπερ μάρκετ, στο πλαίσιο της οποίας μελετάται η εξέλιξη της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς και των απόψεών τους για την εμπειρία τους από τα καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων του κλάδου.

Ειδικότερα, η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια αξιολογούν όλο και θετικότερα την παρεχόμενη αξία σε σχέση με την τιμή των αγορών τους από τα εν λόγω καταστήματα, πράγμα που ανακλάται στη γνώμη τους για τη βελτίωση της αγοραστικής τους εμπειρίας. Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια στην πλειονότητά τους δηλώνουν ότι αγοράζουν τρόφιμα με βασικό κριτήριο την ποιότητά τους και δευτερευόντως τις τιμές.

Εν προκειμένω το πλεονέκτημα του σούπερ μάρκετ συγκριτικά με άλλα κανάλια πώλησης, επισημαίνουν οι μελετητές, φαίνεται από το ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι σε αυτά εντοπίζουν τις περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις. Επίσης, σε ποσοστό 86% έχουν θετική γνώμη για την εξυπηρέτηση και τη βοήθεια που έχουν από το προσωπικό των σούπερ μάρκετ, ενώ σε ποσοστό 88% αξιολογούν θετικά την ασφάλεια και την υγιεινή των προϊόντων που διαθέτουν έναντι 78% το 2016. Οι δε θετικές γνώμες για την ποικιλία των προϊόντων φτάνει το 87%.

Σημειωτέον ότι οι θετικές κρίσεις υπέρ των σούπερ μάρκετ αυξάνουν και σε κατηγορίες προϊόντων, όπου υπερτερούν τα μικρά ειδικά σημεία πώλησης. Έτσι, κατά το 81% φρονούν ότι το σούπερ μάρκετ παρέχει φρέσκα προϊόντα υψηλής ποιότητας (κρέας, ψάρι, οπωροκηπευτικά) έναντι 70% το 2016.

σελφ σερβις (T. 498)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…

Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION