σελφ σερβις - Πάνω από το 50% των καταναλωτών κάνει επιλογές με οικολογικά κριτήρια

Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Πάνω από το 50% των καταναλωτών κάνει επιλογές με οικολογικά κριτήρια

20 Δεκεμβρίου 2019 | 12:12 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Ενέργεια/Περιβάλλον,Έρευνα

Αυξημένη συνειδητοποίηση της σύνδεσης κατανάλωσης-περιβαλλοντικών επιπτώσεων κατέγραψε η ετήσια έρευνα Consumer Conditions Scoreboard της Ευρωπαϊκής Ένωσης (έρευνα για τις καταναλωτικές συνθήκες) για το 2019.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 59% των καταναλωτών στη Δ. Ευρώπη λαμβάνει υπόψη του την επίδραση των αγορών προϊόντων και υπηρεσιών στο περιβάλλον, με το αντίστοιχο ποσοστό που αφορά την Αν. Ευρώπη να διαμορφώνεται λίγο χαμηλότερα, στο 57%. Σημαντικό είναι επίσης και το εύρημα που αφορά στην αναγνώριση από τους λιανέμπορους (σε ποσοστό 71%0 της σημασίας των περιβαλλοντικών ισχυρισμών στις προτάσεις που απευθύνονται στο καταναλωτική κοινό.

Συνολικά σε ό,τι αφορά τις καταναλωτικές συνθήκες, η έρευνα καταγράφει μείωση της ψαλίδας μεταξύ των διαφορετικών περιοχών της ΕΕ, που προκύπτει από την πτωτική τάση των σχετικών δεικτών στη Δυτική Ευρώπη και την αντίστοιχη ανοδική σε χώρες της Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης.

Παρόλα αυτά, οι ερευνητές σημειώνουν πως η διαφορά μεταξύ της Σουηδίας, που βρίσκεται στο ανώτατο άκρο με 71%, και της Κροατίας που έχει δείκτη 53%, παραμένει σημαντική. Επίσης, πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών (70%) δήλωσαν πως πιστεύουν ότι οι λιανέμποροι σέβονται τα δικαιώματά τους, ενώ οι λιανέμποροι δήλωσαν πως θεωρούν εύκολη την προσαρμογή τους στη σχετική νομοθεσία.

Στην έρευνα, καταγράφεται επίσης η ανάπτυξη των online αγορών στην ΕΕ, με ποσοστό 60% των καταναλωτών να πραγματοποιούν ψηφιακές αγορές το 2018, σημειώνοντας ανοδική τάση, παρά τις σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των χωρών: 84% ήταν το σχετικό ποσοστό μεταξύ των Δανών, ενώ 20% ήταν το ποσοστό των Βουλγάρων και των Ρουμάνων online αγοραστών.

σελφ σερβις (T. 500)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Οικονομία-τουρισμός-τζίρος: Η πληγή κρυώνει και τώρα αρχίζει να πονά

Οι πωλήσεις των cash & carry τον Απρίλιο φέτος έπεσαν κατά 21% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Είναι προφανές ότι τούτο οφείλεται στο lockdown. Ένα ερώτημα, τώρα που τυπικά αποκαταστάθηκε η λειτουργία της αγοράς του ho.re.ca., είναι κατά πόσο ο τουρισμός, μέσω αυτής και της μικρής λιανικής, ανακλάται στις πωλήσεις της οργανωμένης χονδρικής και λιανικής. Και ένα δεύτερο ερώτημα είναι πώς θα εξελιχθεί στο εξής ο κλαδικός τζίρος, δηλαδή όχι μόνο φέτος, α...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION