σελφ σερβις - Ο κορωναΐός πλήττει και την πιστότητα στα καταστήματα

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ο κορωναΐός πλήττει και την πιστότητα στα καταστήματα

26 Μαΐου 2020 | 16:13 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Έρευνα

Όπως αναφέρει έρευνα της Kantar (April COVID-19 Commerce Snapshot), οι καταναλωτές, ως απάντηση στις ελλείψεις προϊόντων, τα άδεια ράφια και τα γενικότερα προβλήματα που προκλήθηκαν στα καταστήματα λόγω των νέων συνθηκών που δημιούργησε η εμφάνιση της πανδημίας, διεύρυναν τις επιλογές τους σε ό,τι αφορά τα καταστήματα σούπερ μάρκετ.

Οι πολίτες των ΗΠΑ επισκέφθηκαν και καταστήματα πέραν των παραδοσιακών τους επιλογών ή στράφηκαν και στις online αγορές για να προμηθευτούν ταχυκίνητα προϊόντα και είδη που καλύπτουν βασικές τους ανάγκες.

Σε σύνολο 2.000 ενηλίκων που ερωτήθηκαν στο πλαίσιο της εν λόγω έρευνας, ποσοστό 52% δήλωσε πως είχε αρνητική εμπειρία στην προσπάθεια πραγματοποίησης αγορών σε κατάστημα κατά τη διάρκεια περίπου μιας εβδομάδας, όταν ο COVID-19 άρχισε να έχει επιπτώσεις και στο δικό τους νοικοκυριό.

Σε ποσοστό άνω του 96% οι ερωτηθέντες δήλωσαν πως δεν κατάφεραν να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούσαν να αγοράσουν, γεγονός που οδήγησε το 42% εξ αυτών να τα αναζητήσουν σε άλλες αλυσίδες και το 41% να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να αγοράσουν κανένα από τα προϊόντα που επιθυμούσαν.

Οι καταναλωτές, ερωτηθέντες σχετικά με τους παράγοντες δημιουργίας στρες σε ό,τι αφορά τις αγορές τους, ανέφεραν, εκτός από τις ελλείψεις προϊόντων, την αδυναμία να βρουν διαθέσιμες ημερομηνίες για την παράδοση των προϊόντων τους, τα προβλήματα που αφορούσαν την καθαριότητα του χώρου αγορών, αλλά και προβλήματα συμπεριφοράς του προσωπικού.

σελφ σερβις (T. 504)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Οικονομία-τουρισμός-τζίρος: Η πληγή κρυώνει και τώρα αρχίζει να πονά

Οι πωλήσεις των cash & carry τον Απρίλιο φέτος έπεσαν κατά 21% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI. Είναι προφανές ότι τούτο οφείλεται στο lockdown. Ένα ερώτημα, τώρα που τυπικά αποκαταστάθηκε η λειτουργία της αγοράς του ho.re.ca., είναι κατά πόσο ο τουρισμός, μέσω αυτής και της μικρής λιανικής, ανακλάται στις πωλήσεις της οργανωμένης χονδρικής και λιανικής. Και ένα δεύτερο ερώτημα είναι πώς θα εξελιχθεί στο εξής ο κλαδικός τζίρος, δηλαδή όχι μόνο φέτος, α...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION