σελφ σερβις - Ο κορωναΐός πλήττει και την πιστότητα στα καταστήματα

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ο κορωναΐός πλήττει και την πιστότητα στα καταστήματα

26 Μαΐου 2020 | 16:13 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Έρευνα

Όπως αναφέρει έρευνα της Kantar (April COVID-19 Commerce Snapshot), οι καταναλωτές, ως απάντηση στις ελλείψεις προϊόντων, τα άδεια ράφια και τα γενικότερα προβλήματα που προκλήθηκαν στα καταστήματα λόγω των νέων συνθηκών που δημιούργησε η εμφάνιση της πανδημίας, διεύρυναν τις επιλογές τους σε ό,τι αφορά τα καταστήματα σούπερ μάρκετ.

Οι πολίτες των ΗΠΑ επισκέφθηκαν και καταστήματα πέραν των παραδοσιακών τους επιλογών ή στράφηκαν και στις online αγορές για να προμηθευτούν ταχυκίνητα προϊόντα και είδη που καλύπτουν βασικές τους ανάγκες.

Σε σύνολο 2.000 ενηλίκων που ερωτήθηκαν στο πλαίσιο της εν λόγω έρευνας, ποσοστό 52% δήλωσε πως είχε αρνητική εμπειρία στην προσπάθεια πραγματοποίησης αγορών σε κατάστημα κατά τη διάρκεια περίπου μιας εβδομάδας, όταν ο COVID-19 άρχισε να έχει επιπτώσεις και στο δικό τους νοικοκυριό.

Σε ποσοστό άνω του 96% οι ερωτηθέντες δήλωσαν πως δεν κατάφεραν να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούσαν να αγοράσουν, γεγονός που οδήγησε το 42% εξ αυτών να τα αναζητήσουν σε άλλες αλυσίδες και το 41% να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να αγοράσουν κανένα από τα προϊόντα που επιθυμούσαν.

Οι καταναλωτές, ερωτηθέντες σχετικά με τους παράγοντες δημιουργίας στρες σε ό,τι αφορά τις αγορές τους, ανέφεραν, εκτός από τις ελλείψεις προϊόντων, την αδυναμία να βρουν διαθέσιμες ημερομηνίες για την παράδοση των προϊόντων τους, τα προβλήματα που αφορούσαν την καθαριότητα του χώρου αγορών, αλλά και προβλήματα συμπεριφοράς του προσωπικού.

σελφ σερβις (T. 504)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION