σελφ σερβις - Ελλα-Δικά Μας: Η δυναμική παρουσία στο 1st Family Business

Τρίτη, 4 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θεσμικά

Ελλα-Δικά Μας: Η δυναμική παρουσία στο 1st Family Business

20 Δεκεμβρίου 2019 | 11:31 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Βιομηχανία,Συνέδρια

Υπό την αιγίδα της πρωτοβουλίας «Ελλα-Δικά Μας», στην οποία προσχώρησε πρόσφατα η εταιρεία Αττική-Πίττας με το διεθνώς φημισμένο brand Attiki, ανεβάζοντας τον αριθμό των μελών της στα 62, πραγματοποιήθηκε το συνέδριο 1st Family Business στις 13 Νοεμβρίου στην Αθήνα, αφιερωμένο στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις και την ανάδειξη της δυναμικής τους στην παγκόσμια αγορά.

Μιλώντας ο πρόεδρος της πρωτοβουλίας, κ. Άγις Πιστιόλας (Agrino), επισήμανε τη δυναμική που δίνουν οι ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις ως μέλη της πρωτοβουλίας «Ελλα-Δικά Μας» στη σύγχρονη επιχειρηματική κοινωνία, ενώ ανέδειξε τις ανάγκες βελτίωσης της εταιρικής διακυβέρνησης και υπερεπένδυσης στα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης κάθε επιχείρησης, καθώς έτσι προάγεται η μοναδικότητα σε προϊόντα και εταιρικές διαδικασίες.

Ο κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας (Λουξ) αναφέρθηκε στο πλεονέκτημα της οικογενειακής επιχείρησης να λειτουργεί ευέλικτα, με πολύ χαμηλότερα κόστη απ' ότι άλλα επιχειρηματικά μοντέλα, ενώ ο κ. Θεόδωρος Σκαγιάς (Skag) επικεντρώθηκε στη σημασία του succession management στη διοίκηση των οικογενειακών επιχειρήσεων και ο κ. Θανάσης Πολυχρονόπουλος (Polyeco) στη σημασία της εξωστρέφειας και των επενδύσεων γι' αυτές.

Εξάλλου, η πρωτοβουλία Ελλα-Δικά Μας ήταν χορηγός του τουρνουά τένις ανδρών και γυναικών με αμαξίδιο «Ancient Messini Open», που συνδιοργανώθηκε από τον Δήμο Μεσσήνης, την Παγκόσμια Ομοσπονδία τένις ITF, τη Γενική Ελληνική Αθλητική Ομοσπονδία ΑμεΑ, την Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Αντισφαίρισης και την Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας, μεταξύ 31ης Οκτωβρίου και 2ης Νοεμβρίου στην παραλία Ανάληψης, με τη συμμετοχή 45 αθλητών από 16 χώρες.

σελφ σερβις (T. 500)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION