σελφ σερβις - International Green Week Berlin 2016

Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

International Green Week Berlin 2016

2 Ιουνίου 2015 | 10:50 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Διεθνή,Εκθέσεις

Τις ευκαιρίες που προσφέρει σε κάθε επιχειρηματία ή παραγωγό η συμμετοχή του σε μία μεγάλη διεθνή διοργάνωση, όπως η International Green Week Berlin, για την προώθηση των προϊόντων του στο εξωτερικό, τη σύναψη νέων εμπορικών συμφωνιών ή και την υπογραφή συνεργειών στρατηγικού χαρακτήρα, υπογράμμισαν οι εκπρόσωποι του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, μιλώντας στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη.

Σημειώνεται ότι η εν λόγω έκθεση αγροτικών προϊόντων, που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 15 και 24 Ιανουαρίου 2016 στο Βερολίνο, εκτείνεται σε εκθεσιακό χώρο 130.000τμ και προσελκύει πάνω από 415.000 επισκέπτες και 1.660 εκθέτες από 70 χώρες, πράγμα εξαιρετικά ενδιαφέρον από άποψη κινήτρου για τις ελληνικές επιχειρήσεις, που φημίζονται για την ποιότητα, την ιδιαιτερότητα των προϊόντων τους και τη σύνδεσή τους με τη μεσογειακή διατροφή.

Επίσης, επισημαίνεται ότι στην International Green Week Berlin 2016 έχουν προσκληθεί 70 υπουργοί Γεωργίας απ’ όλο τον κόσμο, 200 πολιτικοί που ασχολούνται με την αγροτική οικονομία, 1.500 εκπρόσωποι της παγκόσμιας ακαδημαϊκής, εμπορικής και βιομηχανικής κοινότητας, καθώς και 4.840 δημοσιογράφοι από 68 χώρες.

Την τελευταία πενταετία το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο έχει ανοίξει τα σύνορα για 2.500 ελληνικές επιχειρήσεις, μέσω της συμμετοχής τους σε διοργανώσεις γερμανικών εκθεσιακών οργανισμών ανά τον κόσμο, τις οποίες επισκέφθηκαν περί τους 45.000 ενδιαφερόμενους για νέες συνεργασίες. Εξάλλου, η Γερμανία είναι ένας από τους ισχυρότερους εμπορικούς εταίρους της Ελλάδας, με μερίδιο 8,5% επί του συνολικού εξωτερικού εμπορίου της χώρας.

σελφ σερβις (T. 450)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION