σελφ σερβις - Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

Nielsen: Ενίσχυση 12 μονάδων της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα

19 Νοεμβρίου 2019 | 16:33 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα,Καταναλωτής

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους ανήλθε στις 84 μονάδες, πλησιάζοντας για πρώτη φορά σημαντικά τον ευρωπαϊκό δείκτη, που είναι οι 88 μονάδες.

Σημειώνεται ότι ο δείκτης συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 12 μονάδες. Σημαντικά βελτιωμένη διαπιστώθηκε η εκτίμηση των Ελλήνων για την προσωπική τους οικονομική κατάσταση τους επόμενους δώδεκα μήνες, αυξανόμενη κατά 13 ποσοστιαίες μονάδες (46%) συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Το 56% των Ελλήνων, διαπίστωσαν οι ερευνητές, αμφέβαλαν ότι η χώρα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση εντός του επόμενου δωδεκαμήνου, ποσοστό σημαντικά μειούμενο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οπότε ανάλογη αμφιβολία εξέφραζε το 72%. Σημειώνεται ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 το 68% των Ελλήνων ήταν πεισμένοι για την οικονομική ύφεση στη χώρα.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα, πάντως, εξακολούθησε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια. Όπως διαπιστώθηκε, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (31%) και την εργασία (31%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες τους για την προσωπική υγεία (22%). Επίσης, 6 στους 10 (63%) προσπαθούν να περικόπτουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους, κυρίως περιορίζοντας τα έξοδα διασκέδασης εκτός σπιτιού (62%, δηλαδή στα επίπεδα του τρίτου τριμήνου του 2018) και ρουχισμού (59% έναντι 56% το τρίτο τρίμηνο του 2018). Ακόμα, κατά το 54% ανέφεραν ότι καταφεύγουν σε αγορές φθηνότερων FMCG έναντι 71% το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, ποσοστό σημαντικά βελτιωμένο και μήνυμα αισιόδοξο για την αγορά.

σελφ σερβις (T. 499)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορές στα σούπερ μάρκετ: Τρεις σημαντικές αλλαγές που έφεραν πανδημία & lockdown In

Η πανδημία του COVID-19 και το επακόλουθο lockdown επηρέασαν πολλές πτυχές της καθημερινότητας των καταναλωτών, ανάμεσα τους και τον τρόπο που αγοράζουν τρόφιμα και γενικά τα είδη παντοπωλείου. Στο πλαίσιο των κυλιόμενων ερευνών του ΙΕΛΚΑ για την πανδημία (έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα 7 κύματα της έρευνας) αναγνωρίστηκαν διάφορες αλλαγές που αφορούν την επίσκεψη των καταστημάτων, τη διαδικασία επιλογής προϊόντων, ακόμα και τις διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION