σελφ σερβις - ICAP: Βελτιώνεται η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπηρεσίες

ICAP: Βελτιώνεται η θέση των γυναικών στο μάνατζμεντ

21 Νοεμβρίου 2017 | 13:20 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Ενισχύεται η διείσδυση των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες του μάνατζμεντ στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας τη σταδιακά αυξανόμενη αποδοχή τους από τον επιχειρηματικό κόσμο, σύμφωνα με σχετική έρευνα της ICAP για την εγχώρια γυναικεία επιχειρηματικότητα, που διεξήχθη για έκτη χρονιά.

Κατά την έρευνα, 6.476 εταιρείες έχουν στο τιμόνι τους γυναίκες –ποσοστό 23,6% επί συνόλου 27.406 εταιρειών που δημοσίευσαν ισολογισμό την περίοδο 2015-2016–, έναντι μεριδίου 22,4% στην περσινή μελέτη. Βασικό χαρακτηριστικό της γυναικείας παρουσίας στο τιμόνι των επιχειρήσεων είναι ότι εντοπίζεται κυρίως σε εταιρείες μικρότερου μεγέθους. Το αξιοσημείωτο είναι ότι οι εταιρείες με επικεφαλής γυναίκες παρουσίασαν πολύ καλύτερες επιδόσεις κερδοφορίας, σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, το 2015 εμφάνισαν εντυπωσιακή αύξηση καθαρών κερδών (47%), με συνέπεια τα κέρδη τους να καλύψουν μερίδιο σχεδόν 32% στα αντίστοιχα κέρδη που αντιστοιχούν στο σύνολο των εταιρειών.

Η νέα έρευνα, που απευθύνθηκε σε 1.200 εταιρείες με επικεφαλής γυναίκες, έδειξε ότι είναι υψηλότατου μορφωτικού επιπέδου, αφού κατά το 50% διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών κι ότι θεωρούν ως σημαντικότερη ανταμοιβή τους την προσωπική τους ανάπτυξη (72%) και ως βασικότερο παράγοντα που οδηγεί στην καταξίωσή τους την ισχυρή επιθυμία για επιτυχία και πραγματοποίηση καριέρας (83%).

Σημειωτέον ότι εργάζονται σκληρά δεδομένου ότι κατά το 45% εξ αυτών εργάζονται πάνω από 50 ώρες την εβδομάδα, ενώ θεωρούν ότι υπερτερούν των ανδρών συναδέλφων τους από άποψη επικοινωνιακών δεξιοτήτων και διορατικότητας.

σελφ σερβις (T. 477)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION